Bra med pannlampa

Så här såg det ut på en promenad för en liten stund sedan.
Det är nog lika bra att jag listar eländena under dagen.
  • Vilda djur arbetar effektivt för att döda alla växter
  • Det har snöat och det försvinner inte
  • Lampan i badrummet gick sönder och givetvis är det inte en typ av lampa som säljs i matbutiker. Så det är bara att använda pannlampa till de röda dagarna är över
  • En kaka jag bakade blev misslyckad
För att göra den här dagen lite mer positiv beställde jag några liljelökar och nu dricker jag en öl

Kommentarer

  1. Åh, trasig lampa som är så kul. Jag är lyckligt lottad för det är två lampor i mitt badrum så även med otur så funkar det med en men sådant händer ju alltid när alla butiker är stängda - precis som att djuren blir sjuka på jourtid.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den