En lång lång dag

Det tar på krafterna att oroa sig men nu är dagen snart över vilket är tur. Sambons dag har garanterat varit värre än min. Han transporterades till ett annat sjukhus och där opererade de in en pacemaker. Någon timme efter det transporterades han tillbaka till det första sjukhuset och där är han nu. Antar att det inte fanns några lediga platser på sjukhuset var han opererades. Annars tycker jag att det är underligt att de forslar runt patienter. Antar att jag får veta mer i morgon.

Kommentarer

  1. Skönt att det blev snabb op, men jag hoppas att de var j*ligt säkra på att han var stabil efteråt innan de skeppade iväg honom till det första sjukhuset. Svensk vård, alltså...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag också. Tycker helt klart att patienter borde stanna ett dygn på sjukhuset var de opererades om de inte ska skrivas ut på en gång. Om något går fel är det en lång resa till sjukhus var de kan operera.

      Radera
    2. Exakt. Det är fruktansvärt oansvarigt i mitt tycke.

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den