En påse över huvudet

Är vad jag önskar mig idag. Har en jäkla huvudvärk och den verkar inte ge med sig och mer tabletter vill jag inte trycka i mig. Huvudvärken blev inte direkt bättre av att jag dammsög men det behövde göras. Att jag kände mig tvingad att ta itu med det beror på att jag lyckades få in hundpäls i foten. Första gången någonsin som ett vasst strå från en hund lyckas leta sig in i min fot och det var lagom trevligt. Den stack ut ca 1 cm så det gick att dra ut den med en pincett, förstår inte hur ett hårstrå kan göra så ont.

Kommentarer

  1. Det som gör så j*la ont! Jag får katthår i fötterna lite då och då och jag fattar ännu mindre hur det går till för de är ju så jäkla mjuka, dock har de hullingar på rötterna men mina fötter är inte babymjuka. Aj! Jag förstår att du dammsög trots allt. Nu är jag ju extremt sen på bollen eftersom det är två dagar senare men hoppas du blev av med huvudvärken snabbt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väldigt onödigt med saker i fötterna=)

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den