Kan inte påstå att jag är förvånad

Loggade in i min journal för att se om det hade gjorts några ändringar i anteckningen från mitt senaste besök men nej. Nu kan jag inte påstå att det direkt förvånade mig. Antingen så viftade verksamhetschefen bort informationen om att läkaren skrivit in felaktigheter eller så ljög läkaren gör henne. Tyvärr så blir jag inte ett dugg förvånad om det är så att läkaren har sagt att jag har fel och han visst lyssnade på mitt hjärta. Vid det här laget är jag rätt van vid att ingen tar ens åsikter/klagomål på allvar bara för att jag har varit inlåst på dårhuset. Det enda jag känner att jag kan göra är att försöka vara nöjd med att jag i alla fall har gjort vad jag har kunnat

Kommentarer

  1. Ja, du har gjort det du kan. Jag är inte heller förvånad att det blev så, förbannad men inte förvånad.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den