Beror det på min ålder?

Jag har så svårt att förstå människor som publicerar lättklädda bilder på sig själva. Nu menar jag inte bilder från en strand när personen är iklädd bikini eller något annat liknande. Då är det logiskt att ha lite kläder på sig. Jag menar folk som klär av sig halvnakna, fotar det och sedan lägger upp på blogg, instagram eller något liknande. Min första tanke då är alltid att det är synd om personen som är så desperat efter uppmärksamhet. Att jag förutsätter att man gör det för uppmärksamhet är för att jag inte kan se något annat syfte med det. Jag tänker alltid likadant oavsett om det är en man eller en kvinna och oavsett vad de har för storlek på sin kropp. Gissar att det beror på min ålder

Kommentarer

  1. Jag tror inte att det alltid är uppmärksamhet de vill ha utan oftast bekräftelse, de behöver höra att folk tycker att de är vackra, attraktiva. Det är väl iofs uppmärksamhet det också men jag tror att de skjuter sig själva i foten för det kommer inte alltid att vara snäll uppmärksamhet de får. Det är sorgligt hur som helst tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är sorgligt när människor är så desperata

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den