Blir aldrig van

Logiskt vet jag givetvis att det finns människor som vet vem jag är som läser en annan blogg jag skriver. Fast jag vet det tycker jag varje gång att det är obehagligt när någon frågar/säger något till mig som de inte skulle ha en susning om om de inte läste bloggen. Varför jag är så ologisk vet jag inte. Jag skriver inte några hemligheter i någon blogg som det går att  spåra till mig för det hade varit onödigt. Det är mest bara vanliga tråkiga saker och jag skriver aldrig något som jag inte skulle kunna säga till en granne. Bor man på landet lär man tänka till så det inte blir tjafs mellan folk. Ändå har jag svårt för att människor i närheten läser orden jag slafsar ner

Kommentarer

  1. Jag förstår det, verkligen! Jag skulle nog också tycka att det skulle kännas lite obehagligt om en granne läste min blogg. Folk som lägger näsan i blöt är jobbiga.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den