Ingen fågel i huvudet

När jag hör att en fågel dunsar in i ett fönster så är det alltid med lite skräck jag går ut. Ibland är nämligen fågeln på altanen och kan då få lite lätt panik när jag dyker upp. Fåglar som flyger mot mig oavsett storlek är obehagligt. Nu låg den utanför altanen och var inte så pigg att den flög alls. Den andades fortfarande så jag hoppas att den piggnar på sig och kan flyga bort om en stund. Gör den inte det blir det sambons uppgift att ta död på den, dödandet av djur överlåter jag åt honom.

Kommentarer

  1. Jag lider både med dig och fåglarna, vilken jäkla situation. :-/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tittade till fågeln efter en stund och då var den död. Alltid tråkigt men det är som det är

      Radera
    2. Ja, det går inte att göra mycket åt det.

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den