Slå en hammare i huvudet

Låter som en bra syssla för den här dagen. En typisk skitdag med andra ord som inte kan ta slut fort nog. Allt går fel och allt är meningslöst vilket blir en bra kombination. En positiv sak var att sotaren inte trillade ner från taket, om det hade hänt hade den här dagen helt klart varit värre. Nu lär nog dagen aldrig komma som jag slår en hammare i huvudet. Lite spärrar har jag allt och styrkan som krävs för att ta livet av sig så har jag inte. Håller mig nog till lite lättare sätt när den dagen kommer

Kommentarer

  1. Om sotaren inte förankrar sig själv i något där uppe (under förutsättning att det finns något förstås) så får han skylla sig själv!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns inget att förankra sig i. Men hon verkade ha bra balans och stressade inte

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den