Smälter

Idag har det varit varmt. Jag har inte riktigt orkat med värmen så hela em har jag gömt mig inne. Inte direkt så mycket svalare inne men jag slipper bli bränd i alla fall.

Trött och gnällig är passande ord för mig idag. Sambon har kommit på ännu mer som ska ordnas i trädgården i år och det börjar kännas som om det aldrig kommer bli ett slut på allt. Förhoppningsvis får han en kallelse för återbesök till kardiologen snart och får en okej stämpel. Blir det så kan jag börja se fram emot ett slut på allt igen

Kommentarer

  1. Nu ska jag gnälla; Jag tycker inte om dina spindelbilder! :'( Jag har sådan spindelfobi att det kryper i mig och håren bak i nacken reser sig på mig bara jag ser bilder. Sorry, var bara tvungen att säga det, jag väntar mig på intet sätt att du inte ska posta dem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ber om ursäkt för det, tänker inte på att det finns djur som andra tycker är otäcka/obehagliga. Jag ska försöka komma ihåg att inte posta bilder på spindlar här. Tyvärr så är jag rätt virrig men jag ska försöka minnas

      Radera
    2. Det behövs inte, jag kan ju scrolla vidare också och det gör jag! :D

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den