Vad ska jag göra nu?

Det blir inget kladdande med färg idag för det är för kallt för att vädra. Snö som faller och kalla vindar. Måste hålla mig hemma till posten dykt upp och att vänta är jag dålig på. När posten dyker upp går det aldrig att veta. Mest irriterande är att jag var klantig igår. Jag hade två missade samtal som jag trodde var telefonförsäljare. Sedan googlade jag och kunde de konstatera att det var ett transportföretag. De ringde garanterat för att höra när de kunde leverera ett paket. Idag har de givetvis inte ringt och smart som jag är raderade jag deras nummer. Hoppas verkligen inte att det nu är tanken att jag måste hämta ut paketet på deras lager ca 15 mil bort. Då blir det billigare för mig att bara låta paketet gå tillbaka och betala en straffavgift

Kommentarer

  1. Attans vilken otur med transportföretaget. :-/ Jag har gjort likadant nyligen men jag väntar inget paket så jag hoppas att det var försäljare. Hoppas att du slipper mecka med retur och sådant.
    Skitväder alltså, här är det +7 och det ska bli bättre men överlag är det ju galet knäppt majväder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fick ett brev från transportföretaget idag så jag ringde upp och nu verkar det ordna sig.
      Den här våren är fullständigt värdelös

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den