Dagen började med irritation

Hundarna väckte mig för en stund sedan för de behövde gå ut. De brukar väcka mig varje morgon så det blir jag inte irriterad över. Behöver de gå ut så är det så och då är det bara att kliva upp. Det som irriterade mig var snarare sambon.
Han vet om att jag är skittrött och när jag blev väckt kunde jag konstatera att han redan stigit upp. Istället för att han skulle ha kunnat ta ut hundarna så hade han satt sig vid datorn. Min åsikt är den att om man ändå är vaken så kan man lika gärna ta ut hundarna så den andra personen kan få sova. Nu lutar det åt att jag tänker gå och lägga mig igen om en liten stund och det är något som i stort sett aldrig sker men idag är jag för jäkla trött. Helt begåvat av mig var det kanske inte att leka med vedklyven igår, jag var trött innan jag började med det och jag blev inte piggare av det

Kommentarer

  1. Åh vad arg jag hade blivit på sambon, ARGH! En del människor blir som uppslukade av datorn men för fan rent ut sagt, han vet ju att hundar behöver gå ut och att just era hundar vill gå ut tidigt på morgonen. Skräp-sambo!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ungefär så jag kände men nu är det bättre

      Radera
    2. Det är skönt att höra!

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den