När varje steg är en plåga

Så illa har det känts idag. Inte för att jag har ont i kroppen utan för att jag är så fruktansvärt trött.
Att vara ute och promenera och känna så gör inte promenaden så rolig. Jag tog mig hem och det var bra. Hade varit lite dumt att lägga sig i skogen och vila. Det hade tagit lång tid innan någon skulle ha hittat mig och med tanke på myggen hade det inte varit någon trevlig vila. Med min tur skulle nog även en björn ha kommit förbi och sett mig som en bra huvudkudde

Kommentarer

  1. Jag känner igen det där så himla väl, min deprimerade tid. Då gick jag hemifrån tills jag ville lägga mig ner och sova/gråta/båda delarna, då vände jag och gick hem. Jag lider med dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns väldigt onödigt att vara så här trött

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den