Vill lägga mig och vila

Men det är inte direkt läge för det för det ska dyka upp en leverans med hundmat. Skulle kännas rätt pinsamt om jag skulle bli väckt av brevbäraren så jag får hålla mig vaken.
Gissar att det är semestervikarier nu för igår kom posten någon gång efter 14.30. Kollade brevlådan runt den tiden och då var den tom. Orkar inte leka mer med komposten idag, råkade irritera lite getingar som hade ett bo i den så de får lugna sig lite. I en perfekt värld kommer de nu att flytta eftersom deras hem blev raserat. Sura getingar, bin, humlor och liknande undviker jag helst.

Kommentarer

  1. Jag lider med dig, jag är fruktansvärt trött idag och mången gång har jag varit i samma situation som du idag - vill vila men väntar på något. Hoppas leveransen kommer snart.
    Hoppsan, getingar är sådär när man stör dem, hoppas att de flyttar omgående nu.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den