Dagen som jag tvivlade på någonsin skulle komma är här

Jag är klar med komposterna!!!!!
Att mina armar känns som överkokt spagetti skiter jag i för jag är klar. Resten av dagen ska jag förtränga allt annat som behöver bli gjort i trädgården och bara lata mig.
Jag har äntligen fått veta att besöket med största sannolikhet kommer på ons så jag får väl roa mig med att städa mån och tis.Nu har jag inga planer på att göra allt själv utan det är även sambons uppgift att se till att det blir renare. Jag är inte ensam om att skita ner och då tänker jag inte vara ensam om att städa.

Kommentarer

  1. GRATTIS!!!! Jag har ju iofs inte sett era komposter men jag anser ändå att det är en bedrift det du gjort. Jag gissar att sambon blir lynchad om han nu kastar "grejer" i fel kompost i framtiden? :D Och han får garanterat hjälpa till att städa, inget snack om den saken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja herregud, hamnar något i fel kompost blir det krig

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den