Det känns som höst

Fem grader och en dimma utanför fönstret. Nu har solen börjat bryta sig genom dimman och det är väldigt vackert men när det känns som höst i juli är det ändå inte så roligt. Istället för att sitta och lata mig borde jag plocka ur diskmaskinen så jag kan plocka in alla smutsiga glas, tallrikar och muggar men jag orkar inte riktigt än. En hög med disk i köket ser inte så trevligt ut direkt men energin är slut. Jag vill inte heller att vår gäst ska se mig som lat men det är det nog en stor risk för, tror inte att man som frisk riktigt kan förstå hur lite energi man har när man inte är det

Kommentarer

  1. Äh, din sambo kunde väl plocka ur och i diskmaskinen han också, han är ju inte (såvitt jag vet) handikappad i någon större utsträckning och ska man vara petig så är det väl faktiskt mer hans besök än ditt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sambon hade gjort så mycket annat så jag ansåg att det var min uppgift men det blev ändå han som gjorde det😀

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den