Det luktar blöt hund

Det hade nog varit underligt om det inte hade luktat det nu för jag kom hem för några minuter sedan. Jag hade tänkt ta en ordentlig promenad men att promenera i regn roar varken mig eller en av hundarna.
Därför fick det räcka med en promenad på en timme. Min plan nu var att glo på tv och dricka kaffe men regnet/molnen stör tv mottagningen. Lite lätt irriterande att ha bild i några sekunder och sedan försvinner den. Lutar åt att jag får läsa en bok istället, jag har upptäckt en författare som jag tidigare inte läst något av. Kan inte minnas att jag läst något av Linwood Barclay tidigare i alla fall och det jag har läst än så länge gillar jag

Kommentarer

  1. Lukten av blöt hund är en sak jag _inte_ saknar med att ha hund, fy sjutton. Lider med dig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den