Inga miljoner igår heller

Inte ens någon tia för den delen. Varför jag envisas med att spela på lotto förstår jag inte riktigt för jag vinner i stort sett aldrig något. Nu spelar jag inte bort mer pengar än jag kan klara mig utan men det hade varit trevligt att vinna lite ibland i alla fall. Jag brukar köra på 5 veckors spel, två rader och joker kostar då 110kr. Mer än så skulle jag inte spela för och vem vet nästa lördag är det kanske min tur att vinna en stor summa pengar. Det känns inte så troligt men man ska aldrig säga aldrig.

Morgon blev det även idag och nu sitter jag här med mitt kaffe och lyssnar på en hund som morrar i sömnen. Skulle vara intressant att få veta vad hon drömmer om. Om det mot förmodan inte blir regn idag är mitt uppdrag att rensa jordgubbslandet. Det är en massa brännässlor och annat otrevligt som växer bland plantorna och jag har nu bränt mig på dem lite för många gånger.

Kommentarer

  1. Jag "borde" spela på Lotto eller något för om man inte spelar kan man inte vinna, jag fastnar i tanken att jag inte har råd att spela men det är egentligen puckat för som sagt, om man inte spelar kan man inte vinna. Lycka till framöver!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är hoppet om pengar som får mig att spela och 110kr för fem veckor blir inte många kr per dag så det anser jag mig ha råd med

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den