Ovanligt

Jag slog på datorn för första gången i dag för en liten stund sedan. Det är riktigt ovanligt för i vanliga fall brukar jag slå på datorn och läsa nyheter och annat direkt efter frukost. I dag däremot började jag städa istället och efter det var det promenad och sedan mer städning och så promenad igen. Riktigt skönt att få sitta och lata mig lite nu för jag är trött. Besöket borde dyka upp om 1-2h så jag hinner kanske bli trevlig tills dess. Inte riktigt säker på det men det lär visa sig. Hamnade framför teven och glor på någon underlig tävling som verkar gå ut på att välja passande kläder och prylar till sig själv och sedan bli bedömd. Vet inte alls varför jag fortsätter titta för det roar mig inte alls.

Kommentarer

  1. Bra jobbat med städningen, hoppas att besöket går bra. Håller tummarna för dig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den