Ska det här vara sommar?

Nu har jag tröttnat på det här värdelösa vädret. I dag är det 6 grader ute och det är för kallt för det mesta i trädgården särskilt tomatplantorna. Så jäkla värdelöst när jag har ägnat tid åt att driva upp plantor och sedan blir det inte mycket av något bara för att det är kallt hela jäkla tiden. Planen för dagen är att dammtorka och tvätta fönster i vardagsrummet. Nu var det inte länge sedan jag tvättade fönsterna i vardagsrummet men efter det har lantbrukaren vänt jorden och pysslat utanför trädgården så fönsterna är täckta av jord//sand. Lika bra med andra ord att tvätta dem igen. Det är så skönt och trevligt när det är rent inne och det gör att det stör mig lite extra mycket att det blir städat för sällan.

Kommentarer

  1. Men vad fan, 6 grader?!?!?!? Det är ju bisarrt! Stackars er och stackars plantor och blommor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte konstigt att det inte händer mycket i trädgården. I dag är det i alla fall varmt nu på dagen men det hjälper inte mycket när det är kallt på nätterna och morgnar.

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den