Började kyligt och sedan kom solen

Det var en kall morgon men vackert med dimma.


Sedan kom solen och det blev en fin dag.
Rönnbären börjar få färg och snart kommer fåglarna och äter av dem. Nu håller jag mest mina tummar för att kameran håller ett tag till för det skulle vara tråkigt att vara utan den. Jag skulle inte direkt tacka nej till en ny kamera men jag vet då ingen som känner för att ge mig en. Givetvis är jag även kräsen så det skulle inte duga med vilken som helst. Det är inte så konstigt med tanke på att jag har en del objektiv och självfallet vill jag kunna använda dem

Kommentarer

  1. Åh, vallmon (för det är det väl?) ser ut som den är gjord av papper när den är sådär skrynklig, vad fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt rätt, det är vallmo. Blommor är alltid så tacksamma att fota

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den