Det får bli en björk

och här är den.

Jag borde väl ägna mina dagar åt att producera mängder med blogginlägg i hopp om att tjäna lite pengar. Nu kommer det aldrig ske för jag har oftast inte mycket att berätta eller delge någon. En del saker håller jag för mig själv och andra gånger ekar det tomt i huvudet. Jag borde även göra reklam för min bok men det orkar jag inte heller. Den har sålt bättre än vad jag hade räknat med och det är jag nöjd med. Jag skrev den inte i avsikt att sälja så många ex som möjligt utan det var terapi för mig. Med det sagt kan det nog verka lite ologiskt att länka till den men jag har aldrig påstått att jag är logisk. 

Kommentarer

  1. Blä, det ser ut som att det blåste hos er igår? Usch.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den