Det gick som det brukar

Jag tänkte roa mig med att fota lite vilda djur och det gick inte så bra.

Jag hade inte med i beräkningarna att det skulle vara avverkning eller att det skulle vara en flock bärplockare var jag var. Det är som det brukar vara med andra ord när jag tänker fota något specifikt. Fördelen med träd och annat i naturen är att de är stilla, undantaget är om det är avverkning. Men bortsett från det så är det ingen större utmaning att fota natur.
Det börjar bli riktigt vackert ute nu med alla färger

Kommentarer

  1. Jag tycker att det är ofint av folk att vara ute i skogen när du vill fotografera!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut=)Avverkningar känns lite tråkigt för nu finns det områden var det inte finns mycket skog kvar

      Radera
    2. Jag förstår markägares vilja och behov av inkomster men på något sätt anser jag ändå att det måste finnas gränser för hur mycket man får avverka i ett och samma område oberoende av om skogen är i rätt ålder eller inte.

      Radera
    3. Värsta områdena här som blivit avverkade ägs av skogsbolagen

      Radera
    4. De behöver _verkligen_ regleras!

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den