Det kändes som om jag hade pissat ner mig

Nu har jag bara gjort det gångerna jag har försökt ta livet av mig genom hängning. Kommer man så långt att man blir medvetslös så pissar man ner sig. Viktig kunskap som jag delar med mig av känner jag. Nåväl jag har inte försökt hänga mig idag och jag har inte pissat ner mig idag.
Det regnar rätt bra nu och gjorde det även för ett tag sedan så jag plockade fram mina regnbyxor och min regnjacka. Jackan köpte jag för några år sedan och den fungerar fortfarande bra. Byxorna köpte jag för ca 12 år sedan och borde ha slängts för länge sedan. Väl ute på promenad så började det regna ännu mer och jag kände hur vattnet från jackan rann ner på byxorna och sögs upp. Nu är jackan inte så lång så den slutar innan grenen på byxorna så det var där det rann in vatten. Under promenaden kände jag hur vattnet sögs upp av byxorna jag hade under regnbyxorna och innan vi var hemma kände jag att det var blött ner till skorna. Hemma kunde jag konstatera att det såg ut som om jag hade pissat ner mig för mina byxor var blöta från grenen och hela vägen ner. Hade jag blivit tvingad att ta av mig regnbyxorna bland folk hade det blivit riktigt pinsamt. Det värsta är att jag inte har råd att köpa ett par nya regnbyxor nu så jag får helt enkelt hoppas att det inte blir så mycket regn på ett tag. Lärdomen får bli att det helt enkelt är bättre att skippa att ta på sig dåliga regnbyxor när det regnar för då ser det i alla fall inte ut som om man har pissat ner sig

Kommentarer