Det kom lite värme

Och plötsligt var det ett jäkla liv på alla insekter.


Nu får det gärna dyka upp lite fjärilar också för i år har jag inte sett många.
Om någon hann läsa mitt förra inlägg och nu funderar på varför det är borta så är anledningen att boken nu är på väg till en ny ägare. Såg därför ingen mening med att låta inlägget vara kvar.
Ägnar mig åt stora svåra frågor nu nämligen om jag ska sätta på kaffe nu eller vänta till sambon kommer hem. När han dyker upp vet jag aldrig men det lär nog dröja en stund.
Lite irriterad på mig själv för att jag inte har kört något mer men jag har varit för trött. Känns dumt att köra när jag är trött för jag vet att jag bara blir irriterad men samtidigt måste jag komma igång någon jäkla gång. Några dagar när jag känner mig pigg i huvudet skulle vara bra. Att det kommer att ske känns däremot inte ett dugg troligt

Kommentarer