Jag borde ta och skriva ett mail

Men jag har ingen lust alls. Något som jag har lärt mig är att om man skaffar en bokblogg dyker det upp mycket konstiga mail. Överväger att ta bort möjligheten att kontakta mig men tror tyvärr att det bara skulle göra att konstigt folk skriver kommentarer istället.
Nu senast är det en författare som tycker att jag ska intervjua honom och publicera intervjun i bloggen. Hur någon får för sig det förstår jag inte alls. Varför skulle jag vilja göra det? Känns i alla fall som om jag borde svara författaren och tacka nej till erbjudandet. Samtidigt så har jag ingen lust att lägga energi på att svara konstigt folk men så är det det där med att jag borde vara trevlig. Nu vet jag inte riktigt varför jag känner att jag borde vara trevlig men så är det.

Kommentarer

  1. Det där var ju ännu mer udda än de som tidigare velat att du ska läsa deras böcker. :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den