Kan läsa med gott samvete

Ute regnar det i vanlig ordning och då får man lata sig med gott samvete.
Överväger om jag ska ta och skaffa en till mobil, då handlar det om en mobil för 300-400kr. Anledningen till det är att jag har en phablet, mellanting mellan mobil och surfplatta. Den är bra på i stort sett alla sett och vis men den är lite för stor för att ha med sig ut om man inte har någon väska. Av naturliga anledningar bruka jag inte ha handväska när jag är ute med hundarna, det hade enbart varit underligt. Ibland hade det varit bra att ha med sig en mobil ut, är jag ute själv med djuren och skulle råka ramla och bryta ett ben skulle ingen hitta mig. Därför överväger jag att köpa en enkel billig mobil i liten storlek som jag kan ha i fickan. Enda problemet är att det känns som slöseri med pengar och jag har lite svårt att avgöra om jag har råd eller inte. Hittade en ny enkel mobil för under 100kr men lite tveksam till hur bra den är

Kommentarer

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den