Sluta trotsa mig

Jäkla väder som inte kan lyda min önskning. Önskningen är enkel, bara regn på natten. Några regnbyxor har jag inte köpt/beställt och kameran vågar jag inte ta ut i regnet längre. Jag är fortfarande sur på kameran som inte riktigt vill vara med. Det är bara två år sedan jag köpte den och kameran jag hade innan fungerar fortfarande och det är snart 8 år sedan den hamnade i mina händer. Nu har jag inte längre kvar min gamla kamera, eftersom jag inte använde den gav jag bort den. Det ångrar jag inte men jag hade önskat att min nuvarande kamera hade hållit lika bra. Jag har googlat en del för att hitta bästa pris på en ny kamera och bästa priset jag hittat var 7600kr och det är mycket pengar. Den summan har jag men det är mina begravningspengar så de vill jag inte röra. Hade det gällt något viktigt till hundarna för den summan skulle jag inte tveka för då hade det varit nödvändigt men en ny kamera är lyx. Mitt hopp får nog bli att vinna pengar på lotto imorgon

Kommentarer