Vad vill jag läsa?

Det är med andra ord dags för den eviga frågan igen.
Jag har lyckats hitta några böcker på biblioteket att reservera men jag behöver hitta fler.
Deckare har jag läst mycket av den senaste tiden så jag kände för någon självbiografi eller möjligtvis en roman. Att hitta någon lämplig är alltid svårt. Efter att boktipset gjordes om tycker jag att den har blivit värdelös. Tidigare så var det en bra sida att få tips på så det var synd att de gjorde om den. Jag får väl fortsätta skumläsa lite bokbloggar och se om jag får något bra tips

Kommentarer

  1. Det finns en triologi som börjar med boken Berlinerpopplarna, tror författaren heter Anne Ragde. De är mysiga att läsa.
    Chockvågor av Tony Olsson om Malexandermorden.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trilogin har jag läst och jag håller med dig, de är charmiga. Ska kolla om Chockvågor finns på biblioteket

      Radera
  2. Vet inte om det är din grej men kanske Guillous serie som jag tror börjar med "I rött och svart"?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om det är serien Det stora århundradet så har jag läst alla böcker i den. En del var riktigt bra och andra nja

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den