Värdelöst humör

Jag är riktigt trött och känner mig bara jäkligt gnällig. I dag finns det bara problem och inget sätt att lösa dem på för jag vet inte ens vad det är för problem.
Det känns lite som om alla i min närhet bara finns här för att irritera mig på olika sätt. Nu gör de inget för att irritera mig utan det är bara så att allt är irriterande idag. Jag borde antagligen lägga mig i sängen och dra täcket över mig och stiga upp när jag är trevligare. Lite tveksam bara om jag någonsin kommer bli det

Kommentarer

  1. Det är det enda bra med att ha så många problem som jag har - mina egna såväl som pappas och katternas, jag har svårt att ha tid att tänka och känna efter och det är lika bra, som jag ser det. Hoppas att ditt humör är bättre idag.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den