Ännu en härlig dag

Jag är ironisk om någon mot förmodan tvekar.

Jag vaknade till liv runt 6 i vanlig ordning, klev upp och spanade ut genom gardinerna och kunde förvånat konstatera att solen syntes till. Jag och djuren gick ett varv i trädgården och jag tänkte att det kunde bli trevligt med en promenad i skogen senare och njuta av lite sol och alla färger. Medan jag tryckte i mig frukost började känna av lite huvudvärk men jag tänkte att det skulle gå över så jag ignorerade det. Några minuter senare hade jag migrän och mådde skit. Det enda att göra var att ta tabletter och gå och lägga mig. Nu har jag då äntligen klivit upp på nytt och mår lite bättre och inte helt otippat så har solen försvunnit. Jag försöker nu avgöra om jag klarar av att gå till brevlådan eller inte, lutar åt nej på det men får se

Kommentarer