Dags att ta nya tag

Jag vägde mig för en stund sedan och jag kan inte påstå att det var trevliga siffror som dök upp. Inte heller kan jag påstå att jag blev förvånad. Jag vet att jag har ätit för mycket, både för mycket onyttigt och bara onödigt mycket. Och det i kombination med att jag varit och är trött har gjort att det blivit för lite motion.
Att vikten stiger då är inte ett dugg konstigt men tråkigt är det. Jag får helt enkelt skärpa till mig igen även om det är tråkigt och svårt att hitta motivation för det.

Kommentarer

  1. Min våg suger😩. Varit och vandrat 3 dagar och väger mig....+0.6kg. Det är inget vidare, måste oxå skärpa till mig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det måste vara muskler. Fy vad det är svårt att äta rätt när orken inte riktigt finns

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den