Det brinner

Jag har inte utvecklats till en pyroman utan det brinner i kaminen. Det blir hemskt rått och kallt i huset när det regnar hela tiden och då är det skönt med värme från kaminen. Den här dagen verkar utvecklas till en riktigt trist dag. Grått och jäkligt ute och jag har inget att göra och känner inte heller för att göra något.
Jag har ett par böcker som jag skulle kunna läsa men har inte riktigt någon ro i kroppen för det. Att glo på något känner jag inte heller för och något annat kommer jag inte på. Det är väl därför som jag bara sitter här och tittar på en av hundarna som leker och studsar runt.

Kommentarer

  1. Visst är det så jäkla drygt när man inte känner för något men ändå har tråkigt? Jag hatar den känslan. Åh vad skönt med kamin, när jag blir stor ska jag köpa ett gammalt hus med riktiga kakelugnar eller något. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en fullständigt meningslös känsla

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den