Det här med att bli lite nyttigare

Och att tänka mer på att inte äta för mycket är redan kört och det är måndag. Nu är det givetvis helt upp till mig vad jag stoppar i mig men finns det inget hemma är det lättare att låta bli.
Sambon åkte och handlade för ett tag sedan och jag bad honom köpa frukt och att inte köpa något onyttigt. Frukt köpte han men han köpte även bullar. Någon karaktär har jag inte när det gäller onyttiga saker så självklart åt jag en bulle. Nu är det inte någon katastrof men det var onödigt. Och det är alla onödiga saker som gör att min vikt inte är som jag önskar

Kommentarer

  1. Tänk om man hade en väluppfostrad sambo, en som jag kunde ge bankkortet till och säga åt att inte handla något onyttigt, nu är det ju mitt fel när jag gör det. :-| Din sambo är ouppfostrad. ;-)

    SvaraRadera
  2. Tar nog många års träning för att få ordentlig lydnad😁

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den