Jag orkar inte tjata

När det gäller en del saker kan min sambo vara ofantligt seg. Nu har han andra egenskaper som väger upp, hade det inte varit så skulle jag nog inte stå ut. För några veckor sedan började vår telefon krångla och jag konstaterade då att vi måste köpa en ny.
Att jag inte köpte en ny beror på att jag inte har råd så därför blev det sambons uppgift. Han har inte tagit itu med det än... Hemtelefonen kan inte riktigt kallas för fungerande nu. Det går att ringa till den men efter ett par signaler dör den. Batteriet i den laddar ur hela tiden, räcker oftast att lyfta den ur laddaren för att den ska dö. Jag har inga planer på att tjata på sambon om det så får se när det blir en fungerande hemtelefon igen

Kommentarer

  1. Det finns ju iofs väldigt billiga sådana men annars kanske det går att köpa nytt batteri? Vet inte alls hur de ligger prismässigt eller om de har den typen av batterier men det finns en site som helt enkelt heter batteriexperten.se , kanske kan vara värt att kolla där? Men som sagt, en vanlig sådan telefon kostar inte så mycket nuförtiden.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi skaffade nytt batteri för några månade sedan så jag tror inte att det är någon mening med att skaffa nytt igen. Tror helt enkelt att telefonen har tröttnat på oss

      Radera
    2. Jaha, i så fall är det ju ingen vits. Hoppas att han fått tummen ur!

      Radera
    3. Det har icke hänt än. Beställer nog en telefon när jag fått pengar så får sambon föra över pengar till mig

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den