Känner för att slänga ut datorn

Den känslan beror inte på att datorn bråkar med mig utan det är den jäkla uppkopplingen så då är det ännu mer korkat att slänga ut datorn. Jag hade föredragit om uppkopplingen hade varit seg istället för att fungera någon minut och sedan tappa uppkopplingen hela tiden. Jag har verkligen inte tålamod för sådant här.
Att läsa någon blogg eller kommentera någon är lite av ett projekt nu. Att skriva inlägg här är lite smidigare eftersom jag kan skriva på fast uppkopplingen försvinner och sedan är det bara att kopiera texten och uppdatera sidan och fort publicera när uppkopplingen vill vara med. Det är tur att jag inte behöver internet till något vettigt nu för det hade verkligen inte fungerat alls

Kommentarer

  1. Har ni router eller mobilt nät? Om ni har router kan det hjälpa att återställa den till fabriksinställningar, inte alltid men ibland. Jag skulle bli superirriterad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har router. En tekniker från telia ska komma på fredag och kolla. Gissar att felet i vanlig ordning är i deras nätverksstation i byn eller vad det nu heter. Den är lagad med eltejp och varje gång det regnar mycket blir det tok, kan vara bra om de lagar den ordentligt någon gång

      Radera
    2. Jomen det är klart att man lagar sådant med eltejp, hej och hå. :-| Hoppas att de fixar det ordentligt den här gången.

      Radera
    3. Fixade de vaddetnuvar som var trasigt?

      Radera
    4. Nej, de ringde på fredag em och sa att de inte hade kunnat hitta något fel. Fick även besked om att de skulle skicka ut någon tekniker på nytt så får se vad det ger

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den