Söndag igen

Nyponen är vackra nu och det blir mer och mer färger ute. Det känns som om det är dagar som ska spenderas med promenader i naturen.
Jag orkar inte riktigt vara ute så mycket som jag egentligen vill men lite promenader blir det i alla fall. Än fungerar kameran och det glädjer mig för några miljoner har jag inte än vunnit på lotto. Nu kostar inte en ny kamera några miljoner direkt men skulle jag vinna det skulle det kännas helt okej att lägga några tusen på en kamera. Det enda som jag egentligen lägger pengar på är kamera saker och hundarna.

Kommentarer

  1. Nyss hemkommen från Jämtland och naturen är sjukt vacker nu med alla färger. Jag njuter verkligen av att vara utomhus, ångesten får ingen stor plats då😊

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den