Tur att jag inte träffade på någon

Det blev en promenad över kalhygge, genom skog och en bit på en väg idag. Jäkla tråkigt att gå samma vändor varje dag så jag försöker variera så mycket som det går.

Jag och djuren skrämde ett par rådjur i starten av vår promenad och strax efter det kom det en bunt älgflugor och landade på mig och hundarna. Resten av promenaden gick jag och mumlade dö och kliade mig i huvudet. Efter en bra stund insåg jag att om jag hade träffat på någon medan jag gick och mumlade dö och kliade mig hade det nog uppfattats som lite underligt. Skulle tro att alla i by vet jag varit inlåst på dårhuset och då är det kanske inte helt lämpligt att uppföra sig underligt. Rykten/skvaller sprids nämligen med blixtens hastighet här och jag föredrar att inte vara den som det talas om

Kommentarer

  1. Hahaha! Jag kommer på mig själv titt som tätt med att komma med svordomar och "men för i..." helt publikt på lite värre ställen än i skogen. :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den