Ännu en dag när jag inte alls känner för att ge mig ut

Det regnar och i vanlig ordning känns det lagom kul. Oavsett väder så ska jag ändå ge mig ut om en stund men jag hade hellre stannat inne. Känns som om jag måste ta och beställa lite dyrt schampo när jag får pengar för nu påminner mitt hår mest om svinto. Bed head schampo blir det inte igen i alla fall.
Det fungerade perfekt några hårtvättar och jag fick mjukt och fint hår men efter ytterligare några hårtvättar blev mitt hår tovigt och trassligt. Om jag bara kunde hitta något märke som verkligen fungerar så skulle jag hålla mig till det men något sådant märke har jag inte hittat. Min ekonomi tillåter inte att jag köper dyra schampon så ofta och när jag köper något dyrt som inte fungerar så är det inte roligt. Vid det här laget så har jag nog provat alla schampon i normal prisklass och inget är bättre än något annat.

Kommentarer