Blåsigt och jäkligt

och jag har ingen lust att ge mig ut om ett tag. Mycket mer lockande att läsa en bok och dricka kaffe. Jag får väl skylla mig själv eftersom jag har valt att ha hundar och då får man ge sig ut oavsett väder. Nu är det givetvis så att det är mer som är positivt än negativt med att ha djur.
Om det inte varit så skulle jag vara djurlös. Är lite fundersam på om det är några som tänker jaga rådjur på marken bakom vår trädgård. Det roar mig inte så mycket får jag lov att erkänna. Drivande hundar som springer runt är oftast inte allt för kul. Jag trodde inte att det skulle bli så mycket rådjursjakt i år för det finns inte så många rådjur. Eller så ska de kanske jaga räv, något verkar de i alla fall planera att skjuta

Kommentarer

  1. Men vad sjutton, finns det inte ett rejält säkerhetsavstånd de måste hålla och en skjutriktning eller så? Det låter lite lätt osäkert det där.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De ska inte få skjuta i området bakom vårt hus men det brukar inte alla hålla

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den