Bröd i ugnen

Trött trött trött beskriver mitt tillstånd för dagen bra. Fast jag känner så fixade jag ändå ihop en bröddeg och nu gräddas två limpor i ugnen. Ser fram emot en kopp kaffe och en skiva nygräddat bröd.
Jag har inte ens lyckats ta mig ut till brevlådan för att kolla om det kom någon post. Jag kollade när jag var på väg hem efter en promenad men det var lite för tidigt för posten. Lite fundersam är jag över hur i helvete jag ska orka resten av veckan men det får väl gå på något sätt antar jag. Överlever jag de här dagarna så lär jag inte göra många knop nästa vecka för jag lär behöva vila.

Kommentarer

  1. vad gott med hemmabakat bröd :D

    sv: ja verkligen! kroppen har börjat ta upp det igen så det är ett bra tecken :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den