Dags att leka med klockor igen

Det känns rätt onödigt att ställa om klockorna igen men det är bara att göra det. Blir nog inte så bra om jag håller fast vid sommartid när andra har vintertid.

Lite tveksam till om det är en godtagbar ursäkt om jag inte passar viktiga tider. Nu har jag i och för sig ytterst få viktiga tider att passa. Någon behandling för min galenskap genomgår jag inte. En till KBT tant,psykolog eller samtalskontakt skulle bara få mig att börja kasta saker. För att förtydliga så har begreppet tant för mig inget med ålder att göra utan enbart hur man är. En del är tanter när de är tjugo och andra blir det aldrig

Kommentarer

  1. Hahaha, fler än jag som avskyr tanter i vården....de är ju hopplösa!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att höra att jag inte är ensam

      Radera
    2. Jag håller helt med om att tant betecknar ett mentalt tillstånd och förhållningssätt till folk och företeelser och inte ålder. Tanter är jobbiga, särskilt i vården.

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den