Det får bli en utmaning

Idag låg det ett kuvert i brevlådan och i det fanns det en uppmaning till mig att förnya min legitimation. Så det lär jag få ta itu med. Att gå till någon fotograf här känns däremot inte alls lockande, jobbigt och inget jag känner för att lägga pengar på.
Lösningen får helt enkelt bli att jag fixar ett foto själv. Känns inte som ett omöjligt uppdrag för kamera, lämpligt objektiv och fotoskrivare har jag tillgång till. Nu hatar jag att vara med på bild men den här gången finns det inget alternativ.

Kommentarer

  1. Du vet väl att allt klär en skönhet .....bara att le mot kameran ;)

    SvaraRadera
  2. Blä, sådant är trist att fixa - och dyrt. Jag är ju så välsignad att det bara är att åka in till stan och kliva in på kontoret så gör de alltihopet där men alla har det inte lika bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade det varit så smidigt så hade jag inte försökt fota själv

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den