Jag vill/orkar inte

Om en liten stund ska jag dra på mig skor och jacka och ge mig ut. Idag känner jag verkligen inte för det, jag fryser något för jäkligt och är trött.
Misstänker att jakten kommer bli ovanligt dryg för mig i år. Det är löjligt att det ska kännas så jobbigt att ha hand om djuren själv ett tag men så är det. Jag har så lite energi att det mesta är en utmaning. Nu är det mest fysiskt trötthet och hade jag haft en vettig läkare så hade det nog gått att fixa till viss del med ökad medicin. Nu har jag ingen vettig läkare på vårdcentralen utan de hävdar alltid att tröttheten beror på depression även fast mina värden senast var för låga. Och jag orkar inte ta någon mer strid när jag bara gång på gång blir stämplad som psykpatient

Kommentarer

  1. Alltså, de är ena jävla nötter på din VC. Jag har ju förmånen att kunna byta VC om jag vill och jag funderade faktiskt på att byta till pappas eftersom de ska anställa en diabetessköterska och jag ju känner alla andra där (typ) men nu känns det inte fullt lika aktuellt för att uttrycka det milt, men du bor ju där du gör utan lika stora valmöjligheter. Jag hade nog blivit förbannad och blåst en säkring men jag förstår att du inte orkar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle kunna byta till en VC som i stort sett finns på samma avstånd som den jag har nu men omsättningen på läkare är ännu större där och den har rätt dåligt rykte. Tyvärr så har jag lärt mig att det inte är någon mening för mig att bli upprörd. Blir jag det viftas det bara bort för enligt min idiotdiagnos borderline så blir jag ju oproportionerligt upprörd för allt

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den