Kan fåglar bli åksjuka?

Det är ännu en dag med djupa funderingar. Frågan i rubriken dök upp i mitt huvud när jag tittade på fåglarna på fågelmatarna. De sitter och äter medan blåsten gör att matarna pendlar och snurrar. Jag gissar att fåglar inte kan bli åksjuka eller så är fåglarna här ovanligt tåliga.

Den här bloggen börjar bli mindre och mindre personlig och det har varit ett omedvetet val. Antar att jag har börjat lägga i bromsen när det gäller att dela med sig av för mycket och kanske är det en naturlig utveckling när man bloggat i många år. Eller så finns det någon annan bakomliggande orsak till det som jag antingen inte vill dela med mig av eller inte vet.

Kommentarer

  1. Det kanske blir så med tiden, jag försöker tänka på hur jag gjort och gör och för egen del är det nog så att jag inte skriver lika mycket om ditten och datten jag känner och tänker på för att jag harvat igenom det förut och är trött på det själv och om jag är trött på det, hur ska då andra inte känna som inte ens är jag? Jag rapar ändå upp samma grejer eller variationer av det hyfsat mycket, det får räcka. Jag har ju mina lösenordsskyddade inlägg som du vet, de använder jag mig av ibland när jag känner att det blir på tok för personligt för att ha öppet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ju fördelen av att vara lite mer anonym så jag borde egentligen ösa ur mig mina meningslösa tankar

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den