Undra om vi kommer att få avloppsbrunnen tömd i framtiden?

Idag dök slamsugningsbilen upp och jag gick ut och var trevlig. Jag vet inte riktigt varför men det är en tradition eller något liknande att husägarna går ut och är sociala när avloppet töms. Eftersom jag inte kan vara sämre än någon annan i byn så klampade jag ut.
Han som körde var trevlig så vi stod och småpratade. När brunnen började bli tom kunde vi båda konstatera att den är rätt djup. Eftersom jag har en förmåga att tala innan jag tänker ibland råkade jag säga att i den kan man gömma flera människor. Han som tömde tittade lite underligt på mig men höll med. Då sa jag att det nog inte skulle vara så trevligt för dem som tömmer om det ligger lik i avloppsbrunnen. Jag fick inte direkt något svar på det... Det blir intressant att se om de kommer att våga sig hit igen för tömning.

Kommentarer

  1. Hahahaha!! Klockrent resonemang ju! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas verkligen att han såg humorn i det hela. Vi lär märka om vi har hamnat på någon speciell lista för udda kunder=)

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den