Väntar på lite dagsljus

Det lär dröja innan det blir lite ljusare ute så tills det sker tänker jag lata mig. Nu är det inget som hindrar mig från att promenera i mörker men jag känner ingen stress att ta mig ut. Den här veckan borde det komma en bok i brevlådan. Jag tackade ja till en recensionsbok från ett förlag, lite förvånad att förlag bemödar sig med att kontakta små bloggar men jag tyckte att det var kul.
Jag hoppas bara att boken inte är dålig men det lär visa sig. Livet rullar på för mig och det gör det mest för att jag inte ser någon möjlighet att göra slut på det just nu. Min filosofi är nog att om man inte kan göra något åt något i detta nu så är det bara att acceptera hur det är. Enda gångerna jag inte har kunnat agera så är när jag har gått på en massa mediciner som helt har sabbat min självkontroll.

Kommentarer