Varför ber man om ursäkt?

När jag nu sitter här med en cigg i handen dyker de djupa funderingarna upp. Det var nog först igår när jag besökte lite olika bloggar som funderingen dök upp.

Det är inte ovanligt att människor ber om ursäkt för bilder i sina bloggar. Rätt säker på att även jag har gjort det några gånger. Varför jag gjort/gör det kan jag dock inte svara på. Alla bilder jag visar tycker jag inte är tillräckligt fina men eftersom jag ändå publicerar dem måste jag logiskt tänka att de duger. Och varför ber jag då om ursäkt för något som jag tycker duger? Det är ju idiotiskt. Jag kan inte tänka mig att jag har eller kommer att be om ursäkt för meningslösa inlägg och det borde jag be om ursäkt för😀. Att läsa bloggar är frivilligt så att be om ursäkt för det man publicerar är rätt underligt

Kommentarer

  1. Du har rätt i det, jag ber ju om ursäkt för mina bilder men de brukar ju vara kassa även rent objektivt menar jag. :D Jag ber dock oftast inte om ursäkt för mina ordbajsande inlägg jag heller.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den