Älskar verkligen när jag tänker till

Först tänkte jag bara ta en promenad på vägen idag för det har snöat en del och fortsätter att snöa. Sen insåg jag att det är tråkigt så jag beslutade mig för en vända i skogen i alla fall. Jag tänkte att det inte kunde vara så mycket snö att pulsa i.

Jag hade i vanlig ordning fel, det var mycket snö. Ibland var det snö upp till knäna att pulsa i och ibland var det bara ca 30 cm. Eftersom jag inte hade tänkt mig att det skulle vara så mycket snö så hade jag på mig jeans. Efter ett tag var det verkligen inte trevligt. snön på byxorna smälte och jag blev kall på benen. Det enda att göra var att fortsätta pulsa fast det kändes lockande att bara lägga mig ner i snön. Riktigt skönt var det att komma hem och byta till ett par torra byxor

Kommentarer

  1. Åh, jag hatar sådant - fy fasiken alltså för blöta och kalla ben pga regn eller snö. Jag hade nog lagt mig ner och grinat en stund.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den