Borde kanske lyssna bättre ibland

Om jag skulle göra det skulle jag nämligen slippa fundera. Sambon åkte iväg för några timmar sedan och nu funderar jag på vart han skulle. Det i sig spelar ingen roll utan det är mer frågan om han kommer hem till middag eller inte. Tror det är jag som ska fixa mat i kväll.
Behöver jag bara fixa något till mig själv finns det inte en chans att jag skapar något ordentligt utan då får det bli en smörgås. På så sätt är det tur att jag inte bor själv för då skulle jag nog inte ofta äta något vettigt. Att laga mat till en och äta själv är så fruktansvärt tråkigt

Kommentarer

  1. Hahaha, skönt att du inte minns om han sade var han skulle eller inte. :D
    Jag tror att jag sagt det förut, om du får diabetes så löser det problemet med mack-ätandet för då kan man inte leva på det längre. Jag var mackoman förut, jag älskar mackor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Diabetes vill jag verkligen inte ha. Ett liv utan godis och kakor skulle jag inte klara. Sambon kom hem så det blev lax i ugn med hackad chili, spenat och creme fraiche. Till det serverades det ris. Oftast tycker jag att maten är rätt god som jag lagar men ändå tycker jag att det är så tråkigt att fixa mat

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den