Där sprack den planen

Min plan var att slippa ladda min mobil med pengar till jag får pengar nästa gång. Det lär inte direkt fungera för nu har jag en kr på mobilen och det känns inte helt optimalt. Att jag köpte medicin den här månaden tömde mitt konto lite för mycket men jag hade inte så mycket att välja på.

Nu har jag inga stora utgifter på ett tag så vitt jag vet och jag hoppas verkligen inte att några dyker upp. På mitt konto har jag 1000 och om några dagar ska pengar dras för min olycksfallsförsäkring och då försvinner runt 130kr. Att jag har en olycksfallsförsäkring kan kanske verka underligt men den skaffade mina föräldrar åt mig när jag var ett barn och sedan har jag bara fortsatt att betala. Händer det något som jag inte planerat så är det bra med en försäkring

Kommentarer

  1. 1:- låter lite för klent ja. Jag lider med dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Laddade med en hundring så att jag klarar mig men det kändes surt

      Radera
    2. Jag förstår dig helt och hållet.

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den